1. Politica de Livrare a serviciilor

 

Livrarea serviciilor se face astfel:

1.1 Pentru a contracta un anumit serviciu este nevoie de o consultare prealabilă care poate fi făcută telefonic pe numarul 0266218435 intre Luni-Vineri, orele 8:00 - 16:00, verificat oferta curenta pe site-ul: https://www.sigmasoft.ro/arak2020.html .

1.2 Contractarea serviciului se ace personal la sediul SC Sigma Soft SRL, dupa o consultare prealabila.

1.3 Prețul fiecărui serviciu este indicat pe pagina de prezentare a seviciilor. Pentru serviciile prestate/livrate, Vânzătorul/Prestatorul va emite factura fiscală pe care o va transmite prin intermediul poștei electronice către Cumpărător.

1.4 Prin semnarea contarctului către Vânzător, Cumparatorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic.

1.5 Livrarea serviciilor are loc prin retea proprie a SC Sigma Soft SRL, conectarea este facuta dupa semnarea contractului.

2. Politica de retur

Orice reclamație privind livrarea a serviciilor către Client va fi adusă la cunoștința Vânzătorului în maximum 48 de ore de la derularea serviciilor, telefonic sau prin e-mail la adresa: office@sigmasoft.ro, urmând ca firma să soluționeze reclamația în cel mai scurt timp posibil.

Din motive de organizare și funcționare, în cazul în care serviciile nu pot fi livrate, clientul este îndreptățit să primească partial sumele încasate deja de SC Sigma Soft SRL, conform SLA semnat in contract, dar nu și despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligațiilor Vânzătorului față de orice Client în cazul nelivrării unui serviciu este valoarea sumei încasate de la Client pentru respectivul serviciu.

Serviciul, contractul se reziliaza conform termenilor semnate in contract - anume - se reziliaza cu notificare scrisa catre Sigma Soft SRL, cu 30 zile inainte de temenul de inchidere dorita. Facturile emise inainte de notificare raman valabile.

3. Metode de plată

Plata online – Netopia

Plata serviciilor cumpărate se poate efectua online cu cardul personal sau cu cardul firmei, în condiții de siguranță deplină. Plata prin card este o metodă sigură deoarece datele cardului tău nu vor fi stocate de către procesator, ele fiind securizate și incriptate. Pentru efectuarea plății vei introduce numărul cardului tău, data expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce conține și semnătura ta). Tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii tale, indiferent de valuta pe care o ai în cont.

Plata prin transfer bancar

Urmând instrucțiunile cuprinse pe pagina de plată a serviciilor rezervate, poți efectua plata și prin transfer bancar urmând ca serviciile să fie prestate după încasarea banilor în contul prestatorului – Tulbure Daniela PFA

Plata numerar, la punctul de lucrul SC Sigma Soft SRL, la adresa Odorheiu Secuiesc, str. Nicolae Balcescu nr 69B biroul 16.

Atenție! În cazul plăților online Vânzătorul/Prestatorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărator, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă față de moneda națională (leul românesc).